PDA

View Full Version : When will black South Africans ever be called racist?

kevink81
3rd July 2008, 10:30
It is common in South Africa to be branded a racist for virtually anything, in most cases if you're white.

David Bullard was branded a racist for his views which were quite literally, based on fact, we are called racists for not wanting quotas in sport (because we want winning teams) and when there's white on black crime... the white guy/girl is racist. I can go on and on...

In our country, 70%+ of our population is black, of which most either lived during apartheid or are still suffering because of apartheid. Surely there would be some hatred towards whites, which could be evidenced in extreme violence and senseless murders? I'm implying that a large population of black South Africans are racist due to the past injustices. Or maybe I'm wrong and the entire black race are angels who have 100% forgiven the mistakes of the past?

Which brings me to the reason why I posted these comments:

Taken from the Beeld

"G één “Boer” sal hom onder- myn en verneder nie.
Dít was gister die woorde van regter Nkola John Motata in ’n klankopname wat gemaak is op die toneel waar hy in Januarie verlede jaar glo ’n motorongeluk veroorsaak het.
Die klankopname is gespeel in ’n binneverhoor in Motata se dronkbestuursaak om te besluit of dit as getuienis toegelaat kan word.
Hy word van dronkbestuur en regsverydeling aangekla.
Motata het in Junie ’n aansoek in die Pretoriase hooggeregshof gebring om te keer dat dié opnames in ’n binneverhoor gespeel word.
Hy het aangevoer dat hy nié ’n regverdige verhoor sou kry as die opnames gespeel word voordat oor hul toelaatbaarheid besluit word nie. Dié aansoek is van die hand gewys.
Motata, wat na bewering in Januarie verlede jaar met sy Jaguar teen die muur van ’n huis in Hurlingham, Johannesburg, vasgery het, se stem is op die toneel deur mnr. Richard Baird, eienaar van die huis, met sy selfoonkamera opgeneem toe hulle in ’n woordewisseling betrokke geraak het.
Op die eerste van die vyf opnames kan gehoor word hoe Baird kort ná die ongeluk aan Motata sê hy (Motata) is dronk.
“Pasop dat jy nie omval nie. Kyk hoe swaai jy,” sê Baird se stem op die opname. Baird het gister getuig dat Motata aan sy motor vasgehou het vir ondersteuning.
Motata het in Sotho op Baird se aantygings dat hy dronk is, gereageer toe hy met ’n loseerder van Baird, wat ook op die toneel was, gepraat het.
“Ek sal hom vergoed vir die skade, maar hy moet my nie ondermyn nie. ’n Boer gaan my nie verneder nie.
“F** hom, ek gee nie om nie.
“Dit wás die wit man se land, maar nie meer nie.”
In verskeie van die klankgrepe verwys Motata in rassistiese aanmerkings na Baird as ’n wit man.
“Dit is nie nou ter sake nie! Ek het dan sélf swart loseerders en swart bure,” kap Baird later terug.
Twee vrouelede van die Johannesburgse metropolisie wat later opgedaag het, het Motata probeer kalmeer, waarop hy vir hulle gesê het: “Hoekom staan jy agter die wittes?”
Motata, in ’n swart strepiespak, blou hemp en blou-en-wit das, het nie gister getuig nie. Die verdediging het Baird ondervra oor die egtheid van die opnames.
Die saak gaan vanoggend voort."

This is just one instance of blatant racism against whites, from a judge of all people who's more educated than most South Africans. If people of this calibre have this attitude, surely we have a big problem.

Finally, I want to see this man arrested and taken to court for racism (forget the drunk, reckless driving charges) like white people do for the same crimes.

Nutty Grandad
2nd August 2008, 10:01
Finally, I want to see this man arrested and taken to court for racism (forget the drunk, reckless driving charges) like white people do for the same crimes.

I agree whole heartedly!

The tragedy is that so many people are simply blind to the realities facing this country!

kevink81
10th September 2008, 16:48
http://www.iss.co.za/Pubs/CrimeQ/No.7/ThomsonF1.gif